~My LiFe~

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, May 13, 2010

hurm!

wat make me feel like dis????
kwn?????hurm...payah nk jaga hati kwn2 nieh...
mcm2 dugaan kiter hadapi...hanya kerana seorg
yg bernama KAWAN....hurm....

kenapa aku ditakdirkan utk mendapat seorg kwn yg mcm 2...
saban hari aku pikir....perlu ke aku meneruskan
lagi persahabatan antara aku dgn die?????
bila terkenangkan...aku terkedu....

kenapa ek aku rasa mcm nieh....
kenapa aku slalu memikirkan hal2 kwn aku???
walhal sedikit pon die x pikirkn aku....
kenapa perlu aku terasa hati...
walhal die buat x taw je...

mungkin telah disuratkn mcm 2...
nasihat kwn aku terpaksa aku gunakan...
buat seperti biasa...kwn tetap kwn...
cuma x rapat mcm dulu la...

agak2 kwn aku 2 taw ke yg aku mula
menjauhkan diri dr die????
tp aku rasa mcm die x sedar pon
yg aku pelahan2 jauhkan diri...

x apalah....biarlah zaifah...
apa yg berlaku jdkn iktibar...
kali kedua dah ko terkena...
buat je x taw....

yes!sib baik aku ada kwn yg memahami...
terima kasih kwn yg selama nieh menolong
aku dlm susah senang....korg la kwn aku
dunia akhirat....

~lots of love~

No comments: