~My LiFe~

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, May 13, 2010

~k0s0nG~

kamu
dimana ada aku
disitu ada kamu

cinta
kau dtg tanpa diduga
kau setia membuat aku gembira

kwn
tanpa aku sangka aku menjadi mangsa
tanpa kerelaan kau mengkhianati sebuah perhubungan

bila semua bersatu
aku jadi keliru
setiap bait2 kata itu
melukakan hatiku
perlukah
siapakah
bagaimanakah
adakah
bagaimanakah
semua soalan bermain2 dimindaku

aku
berdiri tanpa sepatah kata
melihat gelagat manusia
yg sentiasa taksub akan dunia

bila
aku pasrah
aku mengalah
KAU yang menentukan

perlukah aku menerusakan
setiap tutur bicaranya
membuatkan aku lemas
aku rimas

kau
nyah kau dr hidupku
seksa aku memikirkan kamu

cinta
kau segalanya....

~luahan hati yg terpendam~
setelah berkurun aku tinggalkn..inilah hasilnya

5 comments:

yana said...

wahhhhhh....dah updated blog!
LAME giler tak updated!
masih ingat pasword ekk :)

hehehehe

HaKU yG CoMeY said...

sentiasa ingat la b..ngeeeee
wakakakaka...terupdate blik pula

HaKU yG CoMeY said...
This comment has been removed by the author.
aYu Luv Mak said...

pulak!!

HaKU yG CoMeY said...

apenye ayu....