~My LiFe~

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, November 25, 2010

aaaOOooOuuCcCh..

pEnDaPaT?: 

hurm....

tetiba terasa hati dgn seseorg...

hurm...x pe...sy taw sape sy...

tp jgn la ckp mcm 2...

sy pon ada perasaan...

mungkin sy nieh giler2...

tp sy ada hati ngan perasaan...

x pela...kwn2....

lain kali sy x nk taw da ape pon...

mls da nk amik port....

kalo kater sy ngada2 pon..

kater la....

kalo kamu boleh terasa...

xkn sy x lehkn????

jgn kecik ati plak lepas nieh...

kalo sy da jarang2 lepak atau join korg...

da la sy dok nun jauh dr org..

gosip2 mmg da sah la sy x dgr..

tp biler kengkawan wat cmnie..

tetiba rasa sebak...

x taw npe....

sorry ye kwn2 kalo sy nieh

wat kwn2 terasa hati atau ape pn..

jgn kecik ati dgn sy ye kalo sy da jarang

sembang2 ngan kamu semua...

♥ all of u..





Wednesday, November 24, 2010

blackberry?????

pEnDaPaT?: 
hurm......
teringin nk pakai hp nieh...
tp......
hurm...
pndg je la....
=)






















die kater....
pikir la....rasa mampu..beli la...aduih!

Monday, November 15, 2010

aKu HaNyUt~~

pEnDaPaT?: 
faizal tahir-hanyut..


Harus bagaimana lagi
Dan terus begini
Dengarkan aku
Lihat ke mataku

Cukup sudah kau menghukum
Salahku tetap salahku
Benarkan ku berbicara
Agar bisa pulih semua

Namun harus sampai bila
Kau kan diam seribu bahasa

Maafkanlah ku tak bisa hidup tanpa kamu
Fahamilah ku tak mampu terus tanpa kamu
Bagaimana ku nanti
Bila tiada mengganti
Yang ku ada hanya kamu saja

Saat mata terpejam
Hanya kau ku terbayang
Menghapus semua segala rasa di jiwaku

Saat mata terbuka
Kamulah yang pertama
Tak mampu aku
Bayangkan
Hidup tanpa dirimu

Aku memang bersalah
Selalu saja mengabaikan mu
Dan tapi dah ku sedari
Segala perit kau lalui
Ku terlupa kau terluka

Dan memang selalu
Aku bersalah
Selalu saja mengabaikan mu
Meninggalkan mu
Dan tetapi itulah aku sedari
Segala perit yang kau lalui
Kerna diriku yang terus hanyut

Maafkanlah ku tak bisa hidup tanpa kamu
Bagaimana ku nanti
Bila tiada mengganti
Yang ku ada hanya kamu saja

Bagaimana ku nanti
Bila kau tak di sisi
Yang ku ada hanya kamu saja













lagu yg teramat2 bermakna bg diriku... ='(

Wednesday, November 10, 2010

aKu MaSiH DaRa!

pEnDaPaT?: 
jgn terkejut dgn tajuk di atas ye!


ari jumaat lepas..jenjalan samer teman2...
g tgk wayang citer estet...
tetiba ternmpk banner nie...

erk?




mcm x perlu je kot letak namer cm2..
mesti nk ramai org g tgk citer 2..
wat tajuk nama kontroversi....
adoi...
kalo tgk pelakonnyer...
semua seksi2...
adoi..poning makcik nengoknye...
haih!!!
hak3

ape pendapat anda?











artis skrg x leh dijadikan idola!

Tuesday, November 9, 2010

LaZy DaZy BuMbUm

pEnDaPaT?: 
kemengantukkan yg keteramatan!!!!
yeah...the lazy day is today!yay!!

















meleleh air liur..hik3

dtg merengku

pEnDaPaT?: 
terjumpe signboard nie kat pahang.
terus capture...bagus tul signboard nieh..
patut ada kat kl nieh...
org2 yg suke buang sampah..sedar2 skit ye


baguskn????

"marilah jaga kebersihan bersama2"

Monday, November 8, 2010

24 Ciri-Ciri Orang Yang Mencintai Kamu

pEnDaPaT?: 
24 Ciri-Ciri Orang Yang Mencintai Kamu

Dalam kehidupan, kamu tidak sedar apa yang dilakukan oleh seseorang terhadap diri kamu merupakan satu petanda yang dia mencintai kamu. Dia tidak ingin kamu tahu secara terus daripada mulut dia tetapi dia menunjukkannya melalui perbuatan. Berikut merupakan 24 ciri-ciri yang dilakukan oleh seseorang yang menunjukkan bahawa dia mencintai kamu.

1.Orang yang mencintai kamu tidak pernah mampu memberikan alasan kenapa dia mencintai kamu. Yang dia tahu di hati dan matanya hanya ada kamu satu-satunya. (mcm betul je)

2.Walaupun kamu sudah memiliki teman istimewa atau kekasih, dia tidak perduli! Baginya yang penting kamu bahagia dan kamu tetap menjadi impiannya.

3.Orang yang mencintai kamu selalu menerima kamu apa adanya, di hati dan matanya kamu selalu yang tercantik walaupun mungkin kamu merasa berat badan kamu sudah bertambah. (betul2)

4.Orang yang mencintai kamu selalu ingin tahu tentang apa saja yang kamu lalui sepanjang hari ini, dia ingin tahu kegiatan kamu. (yg nie betul sgt!)

5.Orang yang mencintai kamu akan mengirimkan SMS seperti ‘selamat pagi’, ‘selamat hari minggu’, ‘selamat tidur’, ‘take care’, dan lain-lain lagi, walaupun kamu tidak membalas SMS nya, kerana dengan kiriman SMS itu lah dia menyatakan cintanya, menyatakan dalam cara yang berbeza, bukan “aku CINTA padamu”, tapi berselindung ayat selain kata cinta itu.

6.Jika kamu menyambut hari jadi dan kamu tidak mengundangnya ke majlis yang kamu adakan, setidak-tidaknya dia akan menelefon untuk mengucapkan selamat atau mengirim SMS.

7.Orang yang mencintai kamu akan selalu mengingat setiap kejadian yang dia lalui bersama kamu, bahkan mungkin kejadian yang kamu sendiri sudah melupakannya, kerana saat itu ialah sesuatu yang berharga untuknya. dan saat itu, matanya pasti berkaca. kerana saat bersamamu itu tidak boleh berulang selalu. (aku je kot yg slalu ingat)

8.Orang yang mencintai kamu selalu mengingati setiap kata-kata yang kamu ucapkan, bahkan mungkin kata-kata yang kamu sendiri lupa pernah mengungkapkannya. Kerana dia menyematkan kata-katamu di hatinya, berapa banyak kata-kata penuh harapan yang kau tuturkan padanya, dan akhirnya kau musnahkan? Pasti kau lupa, tetapi bukan orang yang mencintai kamu.

9.Orang yang mencintai kamu akan belajar menggemari lagu-lagu kegemaran kamu, bahkan mungkin meminjam CD milik kamu, kerana dia ingin tahu apa kegemaran kamu – kesukaan kamu kesukaannya juga, walaupun sukar meminati kesukaan kamu, tapi akhirnya dia berjaya.

10.Kalau kali terakhir kalian bertemu kamu mungkin sedang selesema, atau batuk-batuk, dia akan sentiasa mengirim SMS atau menelefon untuk bertanya keadaan kamu – kerana dia bimbangkan tentang kamu, peduli tentang kamu.

11.Jika kamu mengatakan akan menghadapi ujian, dia akan menanyakan bila ujian itu berlangsung, dan saat harinya tiba dia akan mengirimkan SMS ‘good luck’ untuk memberi semangat kepada kamu. (betul2)

12.Orang yang mencintai kamu akan memberikan suatu barang miliknya yang mungkin buat kamu itu ialah sesuatu yang biasa, tetapi baginya barang itu sangat istimewa.

13.Orang yang mencintai kamu akan terdiam sesaat, ketika sedang bercakap di telefon dengan kamu, sehingga kamu menjadi bingung. Sebenarnya saat itu dia merasa sangat gugup kerana kamu telah menggegarkan dunianya.

14.Orang yang mencintai kamu selalu ingin berada di dekat kamu dan ingin menghabiskan hari-harinya hanya dengan kamu. (aku je yg mcm 2)

15.Jika suatu saat kamu harus pindah ke daerah lain, dia akan sentiasa memberikan nasihat agar kamu waspada dengan persekitaran yang boleh membawa pengaruh buruk kepada kamu dan jauh.

16.Dihatinya dia benar-benar takut kehilangan kamu, pernah dengar ‘jauh dimata, dekat dihati?’
17.Orang yang mencintai kamu bertindak lebih seperti saudara daripada seperti seorang kekasih.

18.Orang yang mencintai kamu sering melakukan hal-hal yang SENGAL seperti menelefon kamu 100 kali dalam masa sehari. Atau mengejutkan kamu di tengah malam dengan mengirim SMS. Sebenarnya ketika itu dia sedang memikirkan kamu. (betul sgt..slalu kejut kul 2 pg)

19.Orang yang mencintai kamu kadang-kadang merindukan kamu dan melakukan hal-hal yang membuat kamu pening kepala. Namun ketika kamu mengatakan tindakannya itu membuat kamu terganggu dia akan minta maaf dan tak akan melakukannya lagi. (aku slalu wat kat die..2 yg die pening 2..hik3)

20.Jika kamu memintanya untuk mengajarimu sesuatu maka ia akan mengajarimu dengan sabar walaupun kamu mungkin orang yang terbodoh di dunia! Bahkan dia begitu gembira kerana dapat membantu kamu. Dia tidak pernah mengelak dari menunaikan permintaan kamu walau sesukar mana permintaan mu.

21.Kalau kamu melihat handphone-nya maka nama kamu akan menghiasi sebahagian besar INBOX-nya. Dia masih menyimpan SMS-SMS dari kamu walaupun ia kamu kirim berbulan-bulan atau bertahun-tahun yang lalu. Dia juga menyimpan surat-surat kamu di tempat khas dan segala pemberian kamu menjadi benda-benda berharga buatnya. (aku ader benda2 nieh semua)

22.Dan jika kamu cuba menjauhkan diri daripadanya atau memberi reaksi menolaknya, dia akan menyedarinya dan menghilang dari kehidupan kamu, walaupun hal itu membunuh hatinya.

23.Jika suatu saat kamu merindukannya dan ingin memberinya kesempatan dia akan ada menunggu kamu kerana sebenarnya dia tak pernah mencari orang lain, dia sentiasa menunggu kamu.

24.Orang yang begitu mencintaimu, tidak pernah memaksa kamu memberinya sebab dan alasan, walaupun hatinya meronta ingin mengetahui, kerana dia tidak mahu kamu terbeban dengan karenahnya. Saat kau pinta dia berlalu, dia pergi tanpa menyalahkan kamu, kerana dia benar-benar mengerti apa itu cinta. (so sweet)


“Pernah adakah orang yang berbuat seperti di atas kepada kamu? Jika ada, jangan pernah mensia-siakan orang tersebut… Kamu akan menyesal melakukannya!”










kebykannye mcm dd...so sweet..i like!

pErLu KaH aKu MeNaNgIs LaGi??

pEnDaPaT?: 
mslh..mslh..mslh...
hidup nieh kalo x der mslh..
bkn sebuah kehidupan la mksdnye..
kalo dlm filem..drama..setiap cerita 2..
mesti akan ada mslh..
kenapa ye dlm 2-3 minggu nieh...
mcm2 mslh dtg..
biler kiter br rasa nk gembira..dtg lg mslh lain...
br je rasa tenang..dtg lg mslh...
kdg2 rasa give up dgn hidup sendiri..
isk..tp x leh cm 2...nmpk sgt kiter x kuat
menghadapi segala onak dan duri...
mungkin DIA menguji ketabahan kiter menghadapi
segala cabaran di dunia nieh...
benda yg kiter x sangka akan di uji sebegini....

pening...
pening biler memikirkan benda yg x perlu dipikirkan...
menangis...
perlukah aku menangis lg???
terlalu byk air mata mengalir....
kering sudahkn air mataku???
aku menangis lg......


















terasa akan sgt kesedihan itu.....
k.lala n k.ct...i need u... ='(

Wednesday, November 3, 2010

JANGAN CABAR TAHAP KESABARAN SAYA!!

pEnDaPaT?: 
pergh...
kenapa la manusia nieh..
slalu sgt berhati busuk...
hurm...
ada agama...kuat plak 2...
tp wat perangai cm x der agama...
ikot logik akal...
hurm...
die beza pangkat dgn aku...
even aku nieh sambilan..
pangkat aku lg tinggi dr die...
die just PAR je...
yg die nk sekat2 keje aku apedehal????
bagus sgt ke die 2???
die PAR ye..bkn PENGARAH!!!!!
uish..x sedar diri punye org...

JANGAN CABAR TAHAP KESABARAN AKU!!!!
org mcm nieh mmg x leh bg muka...
ok...ko cabar aku...
mmg aku akan buat ape yg ko sendiri x pecaya!
sila SABAR n LIHAT!

Tuesday, November 2, 2010

being +ve

pEnDaPaT?: 
hurm..
sejak dua menjak nieh..hidup asyik stress je
x larat da nk g keje..
sbb kalo g keje je...taw mmg akan stress..
bkn ape..sb ader org yg wat kiter stress..
org yg x leh tgk kesenangan org lain..
nk wat cmnerkn...hati BUSUK sgt!..
hurm...
kdg2 rasa mcm nk benti keje je...
kdg2 rasa mcm nk give up je...
kdg2 rasa nk tumbuk je muka sekor2 beruk makye 2..
kdg2 rasa nk sakitkan hati mereka pula..
tapi...
sapelah kiter nieh..
hanya manusia kerdil..
yang x reti nk mengaibkan org..
biarlah org buat kiter..
jgn kiter buat org...
ayat 2 bermain2 dlm kotak pemikiranku...
ok2...sy kene think +ve...
buang org2 yg hasad dengki 2 jauh2...
syioooooouuhhhhhh...
g main dlm loji pi...hak3..
















hari2ku seakan semakin hitam....hurm....