~My LiFe~

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Second Birthday tickers

Monday, May 10, 2010

antara kawan dan kekasih!

br hari nieh tergerak hati nk tulis....
setelah penat selama 4 hari berturut2....
selesai sudah majlis abgku itu.....

cerita yg nk aku ceritakn ini x der kene mengena pon dgn majlis tuh...
cerita pasal seorg kwn....hurm...mmg nasib aku kotkan....dulu aku dah
penah kene skali.....skrg kene skali lg...bkn la kene ape pon...terasa
hati je kot......dulu kwn aku si polan itu bila dah couple lupakan aku...
berkepit 24 jam dgn si dia..kwn tolak tepi....hurm...ape nk jd la....
skrg pon aku terkena utk kali ke-2...hurmm...mmg dah nasib bdn....

ape yg aku rasa terkilan sgt...utk kali ke-2 nieh..aku jugak yg tlg dorg...
mcm kes yg pertama gak.....sejibik....bkn aku jeles dgn hbgn 2...cume...
kalo ada kwn..buat cara ada kwn.....jgn nk kepit je...kene spend time ngan kwn gak..
ini tidak..bila hari jumaat...pakwe g smyg jumaat...br la terhegeh2 cr kiter...
or si pakwe cuti...br la nk cr kite ajak minum la..mkn la...hurmmm....
betul la org ckp..kiter mmg kene pndai bahagi masa antara kwn dan kekasih....
if kiter x bijak bahagi masa...kiter akan kehilangan kwn.....if kalo si dia yg ku sebut terbaca blog aku nieh...aku mohon maaf la ye....tp tolong la..JANGAN SELFISH!ingat..mayb ko senang nk cr kwn...tp senang jugak ko ilang kwn!

akhir kata...renung2kn...slamat beramal!

-lots of love-

No comments: