~My LiFe~

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Second Birthday tickers

Saturday, September 17, 2011

MaSa~~

kenapa masa berlalu dgn pantas skali?
x terkejar rasernye...
rasa br lapor diri bln januari ari 2..
rasa mcm br je dirisik bulan januari 2...
rasa br je pas bertunang bulan june ri 2..
tup2 da bulan 9...tgh bulan 9...
masyaAllah....
masa berlalu dgn lajunye,...
mampukah aku berthn?
Ya Allah...
kuatkanlah hambamu ini...
mampukah aku menjadi seorg isteri??
mampukah aku menjadi seorg ibu??
mampukah aku menjadi seorg menantu yg baik???
mampukah??
Ya Allah...
aku taw ape yg bermain2 di minda ibuku..
aku taw die resah gelisah..
aku taw die akan rasa kesunyian..
kerna dr kecik smpai besar...
hanya aku yg berada disampingya..
ya...hanya aku...
kerna..
dr kecik...
hanya aku seorg saja yg die x bg dok asrama
kecik sgt katernye...bimbang aku dibuli...
saat aku dpt sekolah teknik..
pelbagai alasan diberi olehnya...
agar aku tidak berjauhan dgnnya...
saat aku pergi ke PLKN...
hanya 2 minggu sahaja aku berpisah dgnnya...
die bawa aku pulang...
kerna aku dpt melanjutkan pelajaran...
saat ini...
aku sudah bekerja...
ye...tempat kerja
berdekatan juga dengan rumah...
hanya aku berada disampingnya...
ku pikirkan dia merasa bosan melihat diri ini...
tp jangkaan ku silap...
saatku pulang lewat..
setiap saat,setiap minit...
akan menelefon bertanya.."bila nk balik???"
hahahahha...
tetiba hati ini tersentak bile dia berkata..
"dah kawen nnti jgn la lupe tmn ehsan"
"jgn la x dtg sini"
Ya Allah...sesungguhnya aku x kuat..
menitik air mata saat die berkata begitu...
mak...
pah taw...pah nakal..
pah x pandai mcm anak2 mak yg lain...
pah x bergaji besar2 mcm anak2 mak yg lain...
tp pah selalu ada kat samping mak...
wlpn pah kdg2 stress dgn mak...
tp pah syg mak...
mak je paham perasaan pah...
mak...
time kasih sb sentiasa ada disamping pah...
pah janji..pas kawin..
pah akan selalu jenguk mak...
kalo ari jumaat..
x der ape2 aktiviti..
lunch 2 pah balik la jenguk mak...
ye mak...x moh sedey2 ye....
♥ my mom...=)

No comments: