~My LiFe~

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Second Birthday tickers

Saturday, May 28, 2011

dugaan

tipulah kalo dlm setiap kehidupan itu
tiada dugaan...betul x????
kdg2 rasa mcm x leh trime segala yg terjadi....
tp pikir balik...
setiap yg berlaku ada hikmah di sebaliknye...
aku terima segala ape yg berlaku dgn sbr...
mmg rasa sgt sedih...
teramat2 byk ujian dan dugaan....
lg seminggu nk bertunang....
tp da mcm2 dugaan berlaku....
Ya Allah...kuatkanlah hamba-Mu ini....
segala aper yg berlaku ku terima dgn hati yg terbuka...
byk mslh berlaku...
bkn berlaku dekat aku je....
family aku jugak....
dgn si merah..mcm2 ragam....
ada jer yg x kene...tp aku taw...
die syg kat aku...die risau...aku paham...
si oren pon meragam juga.....
oh...poketku sudah bocor....
mcm2 benda dah berlaku...
aku kene terima dgn hati yg tabah....
seminggu lg...tp mcm sedey je...
ape pon x siap lg.....
tabahkan lah hati hamba-Mu ini Ya Allah...
kuatkan hatiku ini Ya Allah...

















*tulis entry smbil menangis...
sb dah x kuat lg dah...*

No comments: