~My LiFe~

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, August 5, 2010

jam...oh jam....

kisah pukul 4 petang


tp jam 2 kul 3...aish



memandang ke arah jam yg terletak di atas
monitorku yg gabak ini....
terdetik di hati..eh..da kul 3.45 ptg....
nk g cuci muka jap la....

situasi pertama...

di dalam tandas

aku:-eh..kak,x jumpe kiter ari niehkn....
si A:-haah la...pah da sombong....
aku:-pah pula yg kene....
si A:-akak tgh stress pasal pengucapan awam nieh..
aku:-owh...
sambil bercerita2 dlm bilik air....lantas kakak 2 keluar...(detik dlm hati...nk cepat pe kakak 2 kuar awal2)

situasi kedua..

di tempat kakak itu....

aku melihat kakak itu menjinjing handbegnya di ketiak yg tersedia masam itu..
dlm hati...aik...awal plak kakak nieh nk balik..
smbil wat muka bodoh...aku pon berjalan menghampirinya...

si A:-pah..cepat la..jom2..
aku:-ha????nk g mane????
si A:-balik la...cepat2...
aku:-smbil memandang jam....sambil pelik dan gelak terbahak2...
aku:-kak..br kul 4....jam akak 2 giler ke pe....ibu yg balik 4.30 2 pon x blik ag...
si A:-ha????br kul 4 ke????akk tgk da kul 5....

aku berguling2 gelak...sbb die x perasan ke yg semua org sibuk wat keje...die plak da off pc....org yg balik 4.30 pon x blik ag..adoi...kak..jgn mrh.......pah x sebut name kn????kn??????hahahahahahahahahahahhaahha..if korg rasa x lawak..x pe..yg penting aku ngan ibu rasa nk pecah perut tgk gelagat die td..hik3..ampun....x baik mrh2 ye kak....







kakak yg masam2..hehehehhee..x moh mrh ye...

No comments: