~My LiFe~

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Second Birthday tickers

Saturday, August 7, 2010

akankah terjadi?

saat ini
mata ku berpinar2
mencari akan jalan yg pasti
kenapa???
mengapa???
bagaimana????
semua ada dibenakku
aku mula rasa resah...
resah akan hadirnya..
mengapa kau hadir dlm hidupku
mengapa die hadir dlm hidupmu....
aku buntu...
sesaat aku terasa bagai dicabut nyawaku
aku kaku..
kaku melihat semua ini

dusta...
kau dusta padaku...
ah....

nyah kau perempuan dlm hidupku....
aku benci melihat kau tatkala aku gembira
kau hadir merosakkn hidupku...
aku benci akan dia dn dirimu!!
kau kata ingin memberi jawapan...
tp tatkala ini
kau sunyi sepi membuatkan
aku memberi akan jawapan itu...
kau sungguh kejam wahai lelaki...
aku dia dan dirimu...
saat aku sudah mula berubah
kau mainkn perasaanku..
hancur..
lebur...
bagai dilayak tayar lori...
mustahilkah???
mungkinkah???
aku terpana...
aku terkesima...

Ya Allah...
aku mimpi lg...
mimpi yg x pasti...
sedarkanlah umatmu ini..
dr segala yg pasti...
bimbinglah aku kejalan syurgawi..
ampunkan aku...
aku hanya insan yg lemah....
lemah selemah godaan syaitan...
aku lemah berdiri..
jatuh tersemban diatas bumi...
nyata..aku tiada lagi....






luahan hati dan sanubari

No comments: