~My LiFe~

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Second Birthday tickers

Friday, May 21, 2010

SeBuAh PeRsAhAbAtAn

~PeRsAhAbAtAn~


sekarang nieh br aku sedar betapa pentingnya kwn dlm idup kiter...dulu aku alpa...aku x hargai kwn2 aku.....sekarang br aku sedar yg aku kehilangan seorg yg bernama KAWAN....aku bukak topik nieh bukan sbb ape....hati aku tergerak untuk berkongsi samer2 pengalaman kehilangan seseorg yg agak penting dlm hidup kiter...

aku teringat2 kwn2 lama aku..kwn2 sekolah aku....alangkah indahnye masa itu....bergelak ketawa semasa riang...menangis bersama ketika sedih...skrg nk dpt kwn yg susah senang bukan main payah...skrg nieh org mencari kwn semasa senang je...biler susah mereka larikan diri....

skrg aku semakin dewasa.....br aku taw yg kwn sgt penting dlm kehidupan kiter..tanpa kwn...kiter akan sunyi....antara kwn dan kekasih...dua2 penting....kiter kene pndai bahagi masa dengan kwn..dan juga kekasih....

ari cuti keluar la bersama tercinta....ari biasa luanglah bersama kwn2....bukankah kwn2 ini penyeri idup????kenapa x pecaya???cube bygkn.....semasa kenduri kawin...bukankah yg akan dtg menceriakan majlis kiter adalah kwn2?????cube bygkan idup ini tanpa kwn??????sunyi bukan????satu majlis yg dtg hanya sanak saudara...tanpa kwn2....sedih bukan?????

apa fungsi aku cerita semua nie??????fungsi nye adalah...HARGAILAH KAWAN ANDA SEPERTI ANDA HARGAI KEKASIH ANDA...nasihat yg aku boleh bg kat sesiapa yg bace blog aku nieh....kalo ada yg terasa...sepuloh jari aku susun..ampun!


kehadapan kwn2ku....
disini aku mohon kalo selama ini aku mensia2kn persahabatan kiter...
aku syg korg semua.....muaaaaahhhhhh

No comments: