~My LiFe~

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Second Birthday tickers

Saturday, May 15, 2010

CeRaMaH pEtAnG

~JuMaAt~14.05.2010...3.50p.m

aku tgh siap2 nk g solat(opssss...terlewat plak smygkn).tetiba ada sorg hamba Allah panggil aku.....mula2 aku ajak die g tempat aku je..pastueh die kate moh masuk dlm bilik fail jap....aku pon follow je la....

die mulakan bicara dgn aku....
die mula perasan yg sikap aku mula berubah dlm minggu nieh..aku x seceria dulu lg...aku byk senyap ngan x byk bergurau dgn die lg...ari 2 aku tetiba melenting kat die yg membuatkan die kecik hati dgn aku.....
br aku perasan yg aku terlalu ikotkan perasaan aku ini.....ye..mmg sejak 2-3 hari nieh mood aku agak tidak stabil....aku selalu memikirkan benda yg aku harapkn...tp x kesampaian....semuanya pasal seorg yg bernam kwn...

dengan selamba..hamba Allah td memberi ceramah x berbayar kepada aku...ye..aku terima ceramah die..sbb apa yg die kata semua betul....aku terlalu ikutkan kata hati ngan perasaan aku...mcm die kata..aku br je kenal kwn 2...die x layak dipanggil sahabat...kalo sahabat..die taw perasaan kwn die..die taw bile kwn der mslh ke..ape ke...tp die hanyalah seorg kwn.....

aku rasa x perlu aku memikirkan sgt benda remeh nieh...now aku kene teruskan hidup seperti biasa...mingkin aku nieh seorg yg syg sgt dekat kwn2...2 yg aku terasa...tp betul gak ape org 2 ckp...kiter x leh pecaya org 100% wlpn kiter baik dgn die...akhir kata dr die..ingat...x semestinya bile kiter anggap org itu shabat....org itu akan anggap kiter sahabat jugak...mungkin die anggap kiter nieh kwn je....huhuhu..terasa msuk dlm jiwa......

so...kalo ada slh silap..ampunkan ye...
nie ada sedikit kater2 hikmah...
Photobucket

No comments: