~My LiFe~

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Second Birthday tickers

Monday, February 5, 2007

PeRsAhAbAtAn@pErCiNtAaN

assalamualaikum...
lama da x jenguk2 blog nie..erm..bz skit..pc pn rosak jd x dpt ar nk on9 slalu..nie ada kisah skit nk citer..bkn nk aibkn sesiapa...but utk pengajaran kiter semua.
kisah die cmnie...
aku ada seorg kawan..erm..aku namakan die si A...dierapat gak ar ngan aku..benda mcm nie da jd byk kali kat aku...si a nie dulu penah bercinta..maksud aku couple satu kolej...da 2 kali x salah aku..so..kitorg sebagai kwn slalu terasa ar..bkn apa..die slalu lebihkn bf die dr kitorg..but nk kata mcmmaner..sure die sygpakwe die dr kwn die..ye x???tp bkn 2 yg aku kisahkan..nie kirenya die couple ngan member aku gak la...jd mula2 aku pikir die nie biasa jer ar..xkn jd mcm dulu..tp tanggapan aku salah..die ttp mcm dulu...sanggup tgglkn kwn..erm..mayb da nsib aku kot..dpt kwn mcm 2...org kata aku nie pentingkan kwn..mayb yup..sbb aku da penah rasa kehilangan kwn..perit tau..jd aku syg kwn2 aku 2..but last2 jd mcm nie..org kalo da ada couple lupa kwn..bile susah br ingat kwn..erm...hati aku perit nk terima semua nie..tp aku kene lalui gak..
cube korg bygkn..dulu..masa bf die bkn satu kolej..mkn ngan kitorg..lepakngan kitorg..pegi maner2 ngan kitorg..tp biler da ada bf satu kolej..kitorg nie mcm ditgglkn jer..yela..kitorg nie kan kwn jer..xdpt bg apa2..si die mintak apa pn dpt..tp aku da janji ngan diri aku..aku x mau amik port lg pasal die..biar die ngan hidup die..aku ngan hidup aku...thanks kat kwn2 aku yg support aku..aku syg korg..korg byk tlg aku tabahkn hati aku..erm..kisah sedih nie..x pe2..aku dokan kau bahagia..maafkan aku kalo slama nie aku hanya menyusahkan ko..mulai skrg..aku xkn kaco ko lg..jgn cr aku kalo ko sedih..jgncr aku kalo ko ada mslh..ko buat kitorg mcm nie..jd ko akan terima apa yg ko buat kt kitorg..maafkn aku kalo ko rasa ini sebagai bls dendam..tp itu hakikatnyer..ermm..
sedihnyer..

No comments: